zaterdag 9 februari 2008

Digitaal verbinden

Dat ik in de echte wereld goed ben in het "verbinden" wist ik al. En vandaag heb ik wat uurtjes besteed aan het verbinden in de digitale wereld. Anders maar zéker niet minder leuk! Ofwel, mijn Linked-in en Hyves bijgewerkt. Ik zag zelfs dat de Baak een eigen Hyves pagina heeft. En ik heb ook een nieuwe Hyves gemaakt. En nieuwe foto's opgenomen. En al dat meer. Alles wat los was weer aan elkaar geknoopt. En ook: deze blog via RSS als blog op laten nemen op mijn Hyves pagina! Ineens 100-en lezers erbij? Ik hoop het! Oke. Het is even een paar uurtjes werk, maar dan heb je ook wat.

En ik ben nu vooral benieuwd naar de bezoekers én hun reacties op mijn Hyves ...... Want ik ben eigenlijk niet zo'n Hyver. Linked-in wel, vind ik echt geweldig! Een PWDV (Perfect Werkend Digitaal Visitekaartjesmapje). En ook de vragen die je in je netwerk kan stellen geven interessante inzichten. Maar Hyves? Digitale vrienden? Ik heb nu al zo weinig tijd om mijn vrienden in het echte leven te ontmoeten! Hoeveel nieuwe vrienden en ouwe bekenden willen zich met mij verbinden op Hyves? Ik heb echt geen idee. Laat me verrassen dus!

Geen opmerkingen: