Ow ja, dat heb ik ook nog eens geschreven :-) Leuk om weer terug te lezen!
Management Team bijdrage "Charmante boevenvanger".
Ik schrijf over mezelf, datgeen wat mij opvalt, waar ik me over verwonder. Over ongewoon gewone dingen. Ik schrijf om te leren en om te laten leren. Mijn blogs gaan ook over kansen zien en benutten. Een scherpe en kritische blik op het leven, op vraagstukken die gaan over persoonlijke en organisatie ontwikkeling, communicatie, leiderschap. Een verwonderend oog op 'de dingen des levens'. En nog veel meer.
Posts tonen met het label MT. Alle posts tonen
Posts tonen met het label MT. Alle posts tonen
donderdag 9 mei 2013
Abonneren op:
Posts (Atom)