Posts tonen met het label Google. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Google. Alle posts tonen

zondag 16 november 2008

I'm free again!!

Joeppie! Google heeft mn blog weer vrij gegeven. Ik kan alles weer doen. Ik had niet gedacht dat dát zo'n vrij en vrolijk gevoel zou geven zeg. Ben écht heel blij!! Jammer van de grote daling in bezoekers ... , maar ik weet nu zeker dat het komt omdat Google me tijdens de blokkade overal uitgehaald heeft. Het is niet anders. Ik heb net heerlijk veeeeel nieuwe blogs gepost. Dus. Lezen maar!

PS wat alleen nog niet werkt ... mn spelllingcontrole. Sorrrry vor mooooooogelijk typefoutjs dis...

maandag 3 november 2008

I hate Google

Ik erger me rot aan Google! Ze mogen dan alle touwtjes in handen hebben, oog voor de klant hebben ze niet. Ik wacht al weken op een review van mijn blog ... en nog steeds is er niets gebeurd. En de "... verwijderen we je blog binnen 20 dagen" stemt me niet gerust. Daar zou al mijn werk en inspiratie zomaar weggegooid worden! Maar ga maar eens contact opnemen met Google ... gaat je niet lukken! Ja, je mag je aansluiten bij een praatgroep. Maar dat wil ik niet! Ik wil een mail sturen naar Google. Iemand kunnen bellen. Die dan á la minuut mee kijkt naar mijn weblog en het deblokeert. Want ik heb géén SPAM blog..... Maar. Hoe kan ik dat nu duidelijk maken aan Google. Grote reus op afstand, barricades gebouwd zodat niemand binnen kan komen. "Houd alle klanten op een afstand", lijkt de gekozen strategie. En ik? Ik heb er genoeg van! Maar zelfs dat kan ik ze niet laten weten? Pffffff. Frustrerend hoor. Hoop dat ze dáár een praatgroep voor op gaan zetten!