Ik schrijf over mezelf, datgeen wat mij opvalt, waar ik me over verwonder. Over ongewoon gewone dingen. Ik schrijf om te leren en om te laten leren. Mijn blogs gaan ook over kansen zien en benutten. Een scherpe en kritische blik op het leven, op vraagstukken die gaan over persoonlijke en organisatie ontwikkeling, communicatie, leiderschap. Een verwonderend oog op 'de dingen des levens'. En nog veel meer.
Posts tonen met het label Simon Walker. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Simon Walker. Alle posts tonen
zaterdag 19 mei 2012
The Strenght of Europe
Yes!! The dialogue I had with Simon Walker -DG of the IoD- is out. You can read and see it on page 10/11 in "Leadership and Entrepreneurship" the Magazine of de Baak. Or click here.
Abonneren op:
Posts (Atom)