maandag 25 februari 2008

De lange latten

Ik ben eigenlijk helemaal geen skiër. Heb ooit een dag of 3 op de latten gestaan. Jaren terug al weer. Een studiereis was het. Onderdeel van de toeristische opleiding die ik ooit óók nog gedaan heb. En ik heb een keer mijn broer meegenomen voor een weekendje snowboarden in Duitsland. Ter ere van zijn afstuderen. Samen 'boarden"! Het ging best goed :-)

Maar als het aan mij ligt, dan kies ik toch echt voor de zon. Maar goed. Feit is dat ik as vrijdag vertrek voor een week wintersporten in Oostenrijk mét onze hele familie. Ik ben benieuwd! De gezelligheid, samen-zijn, aprés-ski én de hele dag buiten vertoeven, trekken me meer dan het skiën. De zon ook. Ik ga het wel ervaren. Ik hoef niets, alles mag. Heerlijk die vrijheid!

PS weet dat ik dus even uit de weblog-lucht ben!

Geen opmerkingen: