"Harder om aandacht roepen werkt niet meer en de klassieke marketing verliest aan kracht. De marketeer wordt in toenemende mate uitgedaagd de klant weer op te zoeken en een onderscheidende en aansprekende marketing boodschap te communiceren. Marketing wordt daarmee steeds meer een ‘manier van denken’, die ondernemerschap vergt van de marketeer".
Interessant! Wil je meer lezen? Kijk dan eens naar http://denieuwemarketeer.blogspot.com/
want daar heb ik dit op gelezen.
3 opmerkingen:
Ha Marianne,
je verwijst naar een blog waar je alleen op uitnodiging op kunt lezen....
Deze blog is alleen toegankelijk voor uitgenodigde lezers
http://denieuwemarketeer.blogspot.com/
U bent niet uitgenodigd om deze blog te lezen. Als u denkt dat dit een vergissing is, neemt u contact op met de auteur van de blog en vraagt u om een uitnodiging.
Je bent aangemeld als TammoterHark@gmail.com - Aanmelden met een andere account
Weet jij hoe ik daarop uitgenodigd kan worden?
groet van Tammo ter Hark
Marianne,
De marketing blog waarnaar je verwijst is inderdaad alleen op uitnodiging te lezen...
Groet
Richard Janssen - 30ers...
Klopt. Begreep ik ook. Maar ik heb zojuist gehoord dat ze deze blog voor iedereen open gaan stellen.
Een reactie posten