dinsdag 10 mei 2011

Linkedin

Wat raar! Een tijdje geleden ben ik een discussie gestart op Linkedin, zie eerdere blog. En nu enige dagen later wil ik de hele discussie terug lezen om er stellingen uit te halen voor het event van 23 mei ..... zijn er een aantal 'comments'  verdwenen! Onder andere die van mezelf, maar ook van andere mensen die mee gediscussieerd hebben over coaching binnen organisaties. Belachelijk! En het ergste vind ik dan dat ik nergens terecht kan om mijn ongenoegen (zwak uitgedrukt) te uiten, te vragen hoe dit kan, wanneer en hoe ik alle reacties weer teruggeplaatst kan krijgen. Want dat is het nadeel van internet, van een virtuele organisatie. Contact met ze opnemen. Probeer Google maar eens te bellen, probeer Linkedin maar eens te bellen. Vergeet het maar. Blijf je mooi zitten met je frustraties! Onbeantwoorde vragen, geen oplossingen. Dan ben ik maar wat blij als ik weer naar de winkel om de hoek kan lopen. Dat ik persoonlijk contact heb en iets kan vragen als ik iets wil weten, niet tevreden ben. Dus. Wanneer opent Linkedin een service point bij ons om de hoek? Waarschijnlijk niet op tijd om mijn vraag van vandaag te beantwoorden. Wat een gedoe zeg die online entiteiten!

Geen opmerkingen: