zondag 16 november 2008

Dagboek van een 257 jarige ......

Mathieu heeft een nieuw boek geschreven. Waarom zouden we dood gaan? In een heel pril stadium zou ik daar een klein aandeel in mogen schrijven. Een stukje uit mijn dagboek .... als zijde "Marianne als 257 jarige". Want, waarom zouden we doodgaan? Ik leef nog in 2228 ... Helaas, het idee heeft geen vervolg gekregen. Maar dat wat ik schreef in mn dagboek wil ik graag met je delen!

Maandag 15-8-2228
Vandaag ben ik jarig! 257 jaar ben ik geworden. Hoewel het niet meer van deze tijd is, vier ik het nog steeds uitbundig. “Verjaardag?” “Wat is dat?” vroegen mn nazaten en klonen zojuist? Hahaha. Weten zij veel. In 2003, pff …. zo lang geleden alweer!, ben ik begonnen om mijn vrienden iets aan te bieden ter ere van mijn verjaardag. Elk jaar heb ik sindsdien iets verrassends en grensverleggends gedaan met ze. Ook dit jaar. Ik moet deze week alleen wel snel gaan verzinnen wat ik nu ga doen! En dit jaar wil ik ook een keer de echte mens hebben, niet de kloon. Die zijn ook gezellig hoor, maar er ontbreekt toch iets authentieks in het contact. Trouwens. De kans dat ik in herhaling ga vallen is groot…hmmm, ik laat er maar even een programma op los, die komt wel tot een geniaal en uniek idee. Alhoewel, alle klimaatveranderingen, grensverschuivingen en integraties steeds weer nieuwe kansen en inspiratie bieden. Maar dat laat ik wel even doen. Ga ik geen energie in stoppen.

En. Energie is schaars, dus ik wil maximaal 5% van mijn levensenergievermogen hieraan gaan besteden. Heb zo ook mijn energiemanagement meter ingesteld. Dat is trouwens een gouden vondst geweest zeg. Ik druk op wat punten op mijn meridiaanbanen en het programma in mij regelt en beheert mijn energievermogen. Ik ga nog wel eens navraag doen of die burnout van eergister een storing in het systeem was. Hoop het wel want heb écht geen zin om weer doorgemeten te gaan worden.

Jeetje, time flies: ik realiseer me dat ik sommige vrienden de afgelopen 100 jaar niet meer in levende lijve gezien heb! Daar sta je dan ineens weer bij stil op een verjaardag. Ja, natuurlijk wel ontmoet in de digi wereld, maar daar kan ik nog steeds niet echt aan wennen. Ik ben best wel meegegaan in de tijd hoor! Maar lekker knuffelen doe ik toch liever met mijn nummer 1 vriend dan met zn kloon 2, 3, 4 en 5.

Wel makkelijk hoor, want alle klonen doen het werk terwijl je zelf je handen vrij kan houden voor de reizen naar de spirituele wereld. Misschien is dat wel leuk om te gaan doen als kado voor mn vrienden? Wacht, voer het even in als idee, rolt er vanzelf wel een successcore uit als analyse. Bij een 95% succes score ga ik dat maar doen denk…..

Geen opmerkingen: