zondag 16 november 2008

I'm free again!!

Joeppie! Google heeft mn blog weer vrij gegeven. Ik kan alles weer doen. Ik had niet gedacht dat dát zo'n vrij en vrolijk gevoel zou geven zeg. Ben écht heel blij!! Jammer van de grote daling in bezoekers ... , maar ik weet nu zeker dat het komt omdat Google me tijdens de blokkade overal uitgehaald heeft. Het is niet anders. Ik heb net heerlijk veeeeel nieuwe blogs gepost. Dus. Lezen maar!

PS wat alleen nog niet werkt ... mn spelllingcontrole. Sorrrry vor mooooooogelijk typefoutjs dis...

4 opmerkingen:

Jan Dijkgraaf zei

Fijn!
Goed taggen en je wordt zo weer gevonden...

Angelique N.G. van Houten zei

Lieve Marianne, maar ik ga je vanaf nu volgen ;-).

Angelique N.G. van Houten zei

Lieve Marianne, van nu af aan ga ik je volgen ;-).

Angelique

Angelique N.G. van Houten zei

Marianne, wanneer ga je weer iets moois met ons delen?