dinsdag 18 oktober 2011

Leiderschap 21e eeuw

Wat een gemiste kans! Ik lees net op Twitter een bericht over een collegereeks van Nyenrode. Leiderschap in de 21e eeuw. Vol interesse kijk ik wie er gaan spreken. Bekende namen: Menno, Mathieu, Jeroen, ...  maar ... waar zijn Maria, Anja, Jolanda en zelfs Marianne? Waarom alleen onze mannelijke collega's op het spreekgestoelte, verhalend over Leiderschap? Daar waar, lees mijn eerder blogs maar eens, het juist in de 21e eeuw zal gaan over vrouwelijk leiderschap. Time for change! Ik ga de BV IK maar weer eens nieuw leven inblazen, om op die manier mijn bijdrage te leveren. Wat ga jij doen?!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben een man, dus....
Als jij of andere vrouwen die inspirerend zijn, ook dergelijke colleges gaan geven, meld ik me zeker aan, lijkt mij boeiend.