donderdag 20 maart 2008

Slingers

Vandaag heb ik met veel plezier in Hengelo een werkontbijt Intern Ondernemen verzorgd voor relaties van Adecco. Volgens mij is dit de 3e keer dat ik daar over schrijf, maar dat mag ook wel! Want het geeft me veel energie. Maar er zijn nog meer redenen om erover te schrijven. Dat bleek in het gesprek van afgelopen maandag nav een persoonlijkheidstest. Een test met stellingen en vragen die meer inzicht zouden kunnen geven in: wie ben je, wat kan je, wat wil je. Ik heb in de nabespreking weer eens geleerd, dat je (lees ik maar ws herken je het zelf ook want schijnbaar is het iets wat hoort bij "ons Nederlanders"): 1. je eigen feestje moet organiseren en dat je dan 2. ook zélf de slingers moet ophangen. Nou, hierbij dus :-)

Want wat begonnen is met een email naar de Marketing Manager van Adecco ruim een jaar geleden, kreeg al snel een vervolg in de zin van een verkennend gesprek én een wederzijds gevoel van kansen en inspiratie. En waar staan we nu? Aan de vooravond van de lancering van een nieuw Baak programma Intern Ondernemen. En dat samen met alle werkontbijten, interne en externe publicaties over dit onderwerp. Een mooi staaltje van ondernemerschap, co-creatie en vooral inspiratie & enthousiasme. Al zeg ik het zelf. Nou ja, dat mag vast wel op mijn eigen feestje!

Geen opmerkingen: