donderdag 19 maart 2015

Vitaliteit

In mijn zoektocht naar mijn Baak verleden en artikelen uit die tijd, stuit ik op het gesprek met Albron over Vitaliteit. Was het 2011 dat we elkaar spraken? Ik weet dat Henk binnen Albron met andere dingen bezig is, maar het onderwerp Vitaliteit zal ongetwijfeld verweven zijn in het DNA van Albron. Het thema Vitaliteit en duurzame inzetbaarheid van medewerkers is ondertussen in elke zichzelf serieus nemende organisatie een 'ding' geworden. Klein dan wel groot. En of je wilt of niet, het komt op je bordje te liggen. Nu of morgen. Ik ben in verbinding met MARK vanuit vragen en antwoorden in gesprek met mensen en bedrijven over dit thema. Best pittig! Benieuwd waar Albron nu staat. Van welk bordje ze nu eten. En of ze, voorlopers als ze zijn, iets willen delen waar wij allemaal weer van kunnen leren. Ik ga het ze eens vragen!

Geen opmerkingen: