dinsdag 2 februari 2010

Leiderschap & Vrouwen

"Op 27 mei 2010 organiseert de Baak in samenwerking met Lof, het platform voor werkende vaders & moeders, een inspirerend event in Driebergen.
Lead your Life, Live your Ambitions!' vindt plaats op Landgoed de Horst in Driebergen. Tijdens het event vindt de uitreiking plaats van de Next Role Model 2010".
Tja! Daar krijg je energie van toch als je het leest? Ik wel. En dat is mooi, want ik ga een bijdrage leveren aan deze happening. Sinds mijn terugkeer in het werkende bestaan, ben ik bij de Baak verbonden aan het thema leiderschap & vrouwen. Een boeiend thema. Omdat het vragen oproept. Omdat het soms schuurt. Omdat het aandacht behoeft. Daarom ga ik wat meer doen, o.a. bloggen, op dit thema van de Baak. Tevens mijn thema. Dan zijn Marianne & de Baak weer in verbinding.

Geen opmerkingen: