vrijdag 2 januari 2009

Energie

Het is al weer tijden geleden dat ik iets geschreven heb. Inspiratie en energie ontbreken dan ook volledig in mij de laatste weken. Ik denk ook dat ik iets te veel hooi op mn vork genomen heb de afgelopen tijd. Me onvoldoende realiserend dat je een zwangerschap er niet "even bij doet".... Dat alles hetzelfde blijft en je ineens na 9 maanden een kind krijgt. Tja, een reality-check dus. Met als gevolg: een tandje lager. Misschien wel meer dan 1 ....

En niet dat ik niets schrijf omdat ik niets meemaak om over te schrijven hoor. Ik zou nl. een blog gaan schrijven over de sauna en mensen die niet snappen dat je daar stil moet zijn. Over nieuwe sauna concepten die nog niet bedacht zijn. Maar ook over de training Ik en de Organisatie die ik bij de Baak gegeven heb. Of over het Baak Strategie Programma in tijden van recessie en crisis. Over de Baak zélf en haar visie op deze roerige tijden. Over Ondernemerschap. Over het creëren van kansen, van marktruimte met de Nightmare Competitor: een nieuw incompany programma. Of over de wondere wereld die "zwanger-zijn" heet en wat ik dáár allemaal meemaak. Over Londen, Kerst inkopen, wonen in Brabant. Over .....

Genoeg om over te schrijven. Maar nu even niet!

Geen opmerkingen: