zondag 16 november 2008

Deel 3 van mn dagboek

Woensdag 17-8-2228
Wat en wie zou je zijn zonder humor? Wat een vrolijkheid vandaag. Veel gelachen, erg lekker. Zo geweldig dat we onze voedingsmiddelen zo uitgebalanceerd kunnen inspuiten, dat we een optimale stemming halen. Dat wat past in de situatie. En vandaag was het een dag om vrolijk te zijn. Waarom? Als ik eerlijk ben dan weet ik het eigenlijk ook niet. We lachen altijd zonder reden. Het hoort erbij. Het is schijnbaar goed voor je. Volgens mij heeft onze overheid in China dat bepaalt. Omdat ze vonden dat de algehele stemming wat neerslachtig was en werd. Dus de eenheden voedingsmiddelen zijn aangepast in de injecties. Een positiviteitscocktail noemen ze het. Hebben wij niets in te kiezen. Maar ja. Maakt me ook niet uit: ik heb heerlijk gelachen!

O ja.

Vandaag wil ik zeker 4 uur gaan doorbrengen in de spirituele wereld! Ik merk dat het wat versloft, dus maak die afspraak maar met jou, want dan zorg jij er wel voor. Ik heb even die stok achter de deur nodig! En ik moet ook keuzes gaan maken. Want mijn leven als non loopt ten einde. Misschien is dát het wel waarom ik het zo heerlijk vond om even te lachen vandaag. Want het is toch steeds weer triest om afscheid te nemen van een leven. Maar goed. Mijn leven als model en als prinses bieden nog genoeg uitdagingen. Ga dus daar vandaag maar weer eens instappen.

Verder heb ik niet zo’n zin om nog te schrijven. Morgen weer.

Geen opmerkingen: