zaterdag 4 augustus 2007

Adios!

De zon schijnt weer! Ineens is iedereen weer blij. Gister zaten de terassen vol. Ik ga vandaag ook lekker naar buiten. Vooral niet achter mn laptop een blog schrijven! Nou ja, een kleintje dan. Om te vertellen dat ik even uit de lucht ben. Want ik ga eens kijken of alle wijsheid ook op de straten van Madrid te vinden is. Vast wel! Als ik terug ben schrijf ik er wel wat over verwacht ik. En ook over alle andere verhalen die ik nog steeds een keer wil schrijven. Over mijn ambachtschap, het ontbreken van -multi culturele- vrouwen bij de seminars en congressen die ik bezoek, over sociale netwerken en de onwetenheid én de kansen, over de allianties tussen de publieke en private sector en ook over the battle of concepts (.nl). Maar nu even niet. Want de zon schijnt weer!

1 opmerking:

Anoniem zei

In Madrid is het volgens mij altijd wel mooi weer. Wel de airco aan zetten dan.