maandag 14 mei 2007

De eerste keer

Mijn geheugen is een zeef. Waarschijnlijk omdat mijn hoofd vaak al zo vol is van meningen, visies, ideeën, kansen en nog wel 35.000 andere gedachten. Ik gebruik mijn zussen en vriendinnen dus vaak als archief. "Weet jij nog .....?" En ja, ze weten vaak meer dan ik. Want zouden ze nog weten van mijn eerste keer? Ik denk het wel, want in onze vriendschappen deel ik alles, dus ongetwijfeld hebben ze mijn verhalen en dilemma's over die eerste keer opgeslagen. En ongetwijfeld heb ik dus mijn eerste keer zoenen met ze gedeeld. Mijn eerste werkdag weten ze ongetwijfeld ook nog wel. Mijn eerste keer een huis kopen, een auto. Momenten die ik al snel weer vergeten ben, maar die altijd samen gegaan zijn met twijfel. Dát weet ik nog wel. En dan nu mijn eerste keer bloggen. Ongetwijfeld vinden ze het leuk om mee te lezen .... Maar ik twijfel. Ga ik het met ze delen? Deze eerste keer? Waarschijnlijk wel, maar nu nog niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik reageer zeker! Twijfel is niet nodig, prima blog!

Anoniem zei

Leuk om te zien dat ik lang moest zoeken naar het eerste bericht. Keep it up!

Gert Jan